کاملترین فایل{ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی}

ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی|40277317|ugo|ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی
یکی از برترین فایل های قابل دانلود با عنوان ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهیآماده دریافت می باشد . ادبیات تحقیق وپیشینه پژوهش مفاهیم واهمیت بازاریابی شفاهی44صفحه قالب ورد قابل ویرایش

توضیحات:

ادبیات تحقیق وپیشینه پژوهش مفاهیم واهمیت بازاریابی شفاهی 44صفحه قالب ورد قابل ویرایش

بخشی ازمتن:

یکی از مهمترین منابع کسب اطلاعات از سازمانها ارتباط بین افراد مصرف کننده می باشد. تبلیغات شفاهی و تبادل دانش تجربی از این طریق اگر نشان دهنده مهمترین منبع اطلاعاتی برای مصرف کنندگان نباشد، به عنوان یکی از منابع اطلاعاتی مهم برای مصرف کنندگان به شمار می آید (عبدالوند و غفاری آشتیانی، 1388). چرا که در محیطی که اعتماد به سازمانها و آگهی های تبلیغاتی کاهش یافته است، تبلیغات دهان به دهان[1] راهی برای دستیابی به یک مزیت رقابتی است. تبلیغات دهان به دهان نوعی از ارتباطات غیررسمی در مورد ویژگی های یک کسب و کار یا یک محصول که در یک جامعه مبادله میشود، تعریف میشود. مردم از محیط خود، رسانه های جمعی و نیز تعامل با سایر افراد، اطلاعاتی را دریافت میکنند. اطلاعاتی که از طریق تعامل با سایر افراد در مورد محصولات و خدمات حاصل میشود، نتیجه تجربه شخصی آنها یا اطلاعات دریافتی از نیروهای فروش یا سایر مصرف کنندگان است (رنجبران،1389).

تبلیغات شفاهی و این نوع ارتباط و تبادل دانش تجربی تاثیر به سزایی در انتخاب مصرف کننده و همچنین تاثیر ویژهای بر درکی که مصرف کننده از محصول بدست آورده است، می‌گذارد (Gruen et al 2006). بنابراین ممکن است انگیزه‌ های متفاوتی در استفاده یا تولید تبلیغ شفاهی وجود داشته باشد. آنچه در مورد این ارتباط پایدار است اهمیت تبادل دانش تجربی بین مصرف کنندگان به عنوان یک منبع موثق اطلاعات برای خریداران در زمان تصمیم گیری آنها می‌باشد. فرایند تاثیر گذاری بر دیگران، نیازهای فرستندگان اطلاعات را نیز برآورده می‌کند. توانایی تهیه اطلاعات و نفوذ بر دیگران در تصمیماتشان برای شخص احساس قدرت و وجهه فراهم می‌کند (مرتضوی،1389).

در فصل پیشه رو ابتدا به چیستی و چرایی اهمیت تبلیغات شفاهی، و سپس به معرفی ارزشهای فرهنگی هافستد پرداخته شده است.

بخش اول : بازاریابی شفاهی

2-1) بازاریابی

تعاریف گوناگونی برای بازاریابی بیان شده است، مانند گروهی از فعالیتهای تجاری وابسته؛ پدیده ای بازرگانی؛ فرایندی اقتصادی فرایند مبادله یا انتقال مالکیت محصولات؛ فرایند عرضه و تقاضا؛ و بسیاری معانی دیگر. هر کدام از این تعاریف بیان کننده گوشه ای از فعالیتهای بازاریابی بوده و کامل و منطبق بر گرایش بازاریابی جدید نیست (روستا و همکاران، 1390: 7).

فهرست برخی ازمطالب:

انواع تبلیغات شفاهی

ارزش های فرهنگی هافستد

ارزشهای فرهنگی و تبلیغات دهان به دهان

و... .







































مطالب دیگر:
📂پاورپوینت نظرية پيوندگرايي در یادگیری📂پاورپوینت نظريه بازتابي در روان شناسی📂وضعیت حقوقی عقد نکاح در صورت اختلاف زوجین در مورد نوع عقد نکاح و شرایط آن📂اختلافات طرفین در خصوص نوع و شرایط عقد نکاح📂نکاح و اقسام آن و شرط ضمن عقد نکاح📂تراضی و شرایط آن و تحلیل روانی اراده و انواع آن و عیوب اراده📂بررسی اختلاف زوجین در نوع عقد نکاح📂اختلاف طرفین ازدواج در نوع و شرایط عقد نکاح📂صورتهای مختلف اختلاف در عقد نکاح و شروط ضمن عقد📂تبیین جایگاه اذن ولی در نکاح رشیده و مطالعه تطبیقی اختیار دختر در نکاح در فقه شیعه و اهل تسنن📂ماهیت رشد در فقه امامیه و فقه عامه و دليل شرط بودن رشد در نکاح📂ابعاد و اقسام رشد و فرق آن با عدم رشد در موارد مشابه📂بررسی مواد 1209 و 1210 مصوب سال 1341 و سال 1361📂مقایسه بلوغ و رشد قبل و بعد از اصلاح قانون مدنی📂اعتبار رشد در نكاح و طلاق📂ماهیت شرط ضمن عقد و انواع آن و رابطه آن با عقد📂شرایط صحت شرط ضمن عقد و اثرات آن📂بررسی شرط اجل در حقوق ایران و کنسیون بیع کالا📂ماهیت و ویژگی های شرط اجل و شرایط صحت شرط اجل📂مبانی نظری پذیرش شرط اجل و انواع آن و موارد سقوط آن📂اثرات شبکه های اجتماعی اینترنتی بر مشارکت سیاسی کاربران در انتخابات ایران📂مبانی نظری اثرات شبکه های اجتماعی اینترنتی بر مشارکت سیاسی کاربران در انتخابات ایران📂پروپوزال اثرات شبکه های اجتماعی اینترنتی بر مشارکت سیاسی کاربران در انتخابات ایران📂پرسشنامه اثرات شبکه های اجتماعی اینترنتی بر مشارکت سیاسی کاربران در انتخابات ایران📂موارد فسخ نکاح از سوی زوج و زوجه در وضعیتهای سخت پزشکی